IICM2013
   
English
مقالات بین المللی پذیرفته شده مقالات شفاهی نشست ملی مقالات پوستری نشست ملی محورها و راهنمای ارسال مقاله
اخبار کنفرانس
عنوان : دكتر جلیل خاوندکار از دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان به عنوان مدیر فناوری برگزیده كشور شناخته شد.
   
تاریخ ارسال : ۱۳۹۰ بيست و سوم آذر
 
متن خبر :

بر اساس ارزیابی‏های انجام شده بر روی آثار علمی، كتب تالیفی، مقالات علمی و پژوهشی، اجرای طرح‏های پژوهشی و فناوری، همكاری‏های بین‏المللی، كاربرد خلاقانه علم، پایه‏گذاری نهادهای پژوهشی و فناوری و ... هر ساله مدیران برگزیده پژوهشی و فناوری كشور پس از طی مراحل داوری انتخاب می‏شوند.

امسال نیز در دوازدهمین جشنواره پژوهش و فناوری ایران كه 26 آذر ماه جاری از پژوهشگران، فناوران و مدیران برگزیده پژوهشی و فناوری كشور تجلیل خواهد شد، دكترخاوندگار از دانشگاه تحصیلات تكمیلی علوم پایه زنجان، به عنوان مدیر فناوری برگزیده كشوری تجلیل خواهد شد.

دكتر خاوندکار پایه‌گذار و مدیر مركز رشد و پارك علم و فناوری استان زنجان از سال 57 تاكنون در دانشگاه‌های كشور به تدریس و توسعه پژوهش و فناوری اشتغال داشته است.

دهه اول فعالیت علمی ایشان در فیزیك دانشگاهی، الكترونیك و مخابرات، دهه دوم در مهندسی نظام‌های اداری و سامانه‌های اطلاعاتی مدیریت و دهه سوم در مدیریت دانش و فناوری، كارآفرینی و شبكه‌سازی با چاپ شش جلد كتاب، 33 مقاله علمی و پژوهشی در سطح ملی و بین‌المللی و اجرای طرح‌های كاربردی پژوهشی به انجام رسیده است.

فعالیت علمی ایشان در پنج ساله اخیر با چاپ نخستین كتاب سرمایه فكری به زبان فارسی و تاسیس و برگزاری سلسله كنفرانس‌های بین‌المللی مدیریت سرمایه فكری با همكاری دانشمندان كشورهای عضو كنفرانس اسلامی و منطقه چشم انداز، پیشتازی ایران را به عنوان مركز توسعه این رشته از دانش نوین بشری فراهم كرده است.

دكتر جلیل خاوندکار استاد مدعو دانشگاه تهران، دانشگاه علوم اقتصادی ایران و مشاور پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا به عنوان ارزیاب علمی جشنواره فارابی، جشنواره ملی حركت، مجله نامه آموزش عالی، عضو كمیته مشاوران نشریه رشد و فناوری و عضو اصلی هیات مدیره انجمن علمی پارك‌های علم و فناوری و مراكز رشد كشور فعالیت كرده است.

وی درسطح بین‌المللی به عنوان متخصص فناوری و عضو نقشه راهبری دانش جهانی در آكادمی علوم تاجیكستان، كمیته علم و فناوری كشورهای اسلامی مستقر در پاكستان، فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه‌های آسیایی و اروپایی سخنرانی داشته و آثارش در سال 89 به عنوان كتاب شایسته تقدیر دانشجویی و در سال 87 به عنوان دستاورد نمونه فرهنگی 30ساله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی شده و جایزه، لوح تقدیر و تندیس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را برای پژوهشگر نمونه حوزه ICT در سال 1385 دریافت كرده است.

در جشنواره های قبلی پژوهش و فناوری كشور پروفسور یوسف ثبوتی، دكتر رامین گلستانیان، دكتر بابك كریمی و دكتر جلیل خاوندکار اعضای دانشگاه علوم پایه به عنوان برگزیدگان سال پژوهش و فناوری كشور موفق به دریافت تندیس، لوح تقدیر و جایزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده اند.


خبر گزاری ایرنا

   
   
برگزارکنندگان و حامیان
كليه حقوق اين وب‌سايت محفوظ برای کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری
طراحی و اجرا: شرکت آداک