IICM2013
   
English
مقالات بین المللی پذیرفته شده مقالات شفاهی نشست ملی مقالات پوستری نشست ملی محورها و راهنمای ارسال مقاله
محورهای کنفرانس

مفاهیم و چارچوب‌های سرمایه فکری:
سرمایه‏ انسانی ♦ سرمایه ساختاری ♦ سرمایه بازار ♦ سرمایـه مـشتـری ♦ سرمـایـه عـلاقـه ‏داران ♦ بـرنـد و عـلائـم تجـاری ♦ سـرمایه سـازمانی ♦ سرمایـه فرآیندی ♦ سرمایـه نوآوری و نوپدید ♦ سرمـایـه اجتمـاعـی ♦ سرمـایـه ارتبـاطاتی ♦ سرمـایـه / دارائـی دانشـی و اطـلاعـاتـی ♦ مـالکیت فکـری ♦ رویـه‏هـای کسب و کـار ♦ پویایی سرمایه فکری ♦ مزایا و محدودیت کاربرد نظریـه سرمـایـه فکـری ♦ چیدمـان راهبردی ♦ نـظـام مـلـی نـوآوری
 
شناسایی، ارزش‏گذاری، سنجش و حسابداری سرمایه فکری:
شـنـاسـایـی دارائـی‏هـای نـامـشـهـود ♦ حسـابداری سـرمایه فـکـری و نـامـشـهـود ♦ ارزش‏گذاری سرمایه فکری ♦ سرمایه فکری و زنجیره ارزش ♦ سنجش و ارزیابی سرمایه فکری ♦ ارزیـابـی و سـنـجش دارایـی‏هـای دانـشـی ♦ ارزیابی و سنجش مالکیت فکـری ♦ سنجش برند ♦ تحلیل اثـر سرمـایـه فکـری بـر ارزش سهـام ♦ اظهارنامـه‏ مالی و اظهارنـامه سرمـایـه فکـری ♦ حسابداری سرمایـه انسانـی ♦ تحـلیل مدل‏ها‏، شاخص‏هـا، سنجـه‏ها و فاکتـورهای سنـجش سرمایه فکری ♦ تحلیل مدل‏های سنجش مستقیم ♦ تـحلیـل مـدل‏هـای تـوصیـفـی سـنـجـش ♦ تحلیل مدل‏های سنجش مبتنی بر سرمایه بازار ♦ تـحلیـل مـدل‏هـای سنـجـش بـازده دارایی ♦ تـحلیـل مـدل‏هـای سنجـش کـارت امتیازی ♦ تـحـلیـل مـدل‏هـای سنـجـش تـجسـمـی ♦ تـحـلیـل مـدل‏های سنـجـش تـجـویـزی ♦ تـحـلیـل مدل‏های سنجش دارایی‏های دانشی ♦ روش‏هـای تنظیم ترازنامه، اظهـارنامه و گزارش سـرمـایـه فـکـری و نـامـشـهـود
 
سرمایه فکری و مدیریت:
منابع و دارایی‏های نامشهود ♦ مدیریت برند ♦ ارتبـاطـات سـازمـانی و مـیـان سـازمـانـی ♦ معمـاری سـامـانه‏ مدیریت سرمایه فکـری ♦ رهیافت‏های جدید در مدیریت دانش ♦ مدیریت فنآوری ♦ دانش مشتری ♦ سازمان‏های یادگیـرنـده ♦ سـازوکارهای اشتراک و خلق دانش ♦ مدیریت سرمایه انسانی ♦ مدیریت نوآوری و مالکیت فکری ♦ مـدیـریـت هـمکـاری‏هـای بیـن سـازمـانی ♦ مهارت‏های مدیر، رهبر و مرشد در اداره دانش سازمانی ♦ مدیریت دانش میان فرهنگی
 
سرمایه فکری و کارآفرینی:
احصای سرمایه فکری دانشگاه‏ها مراکز تحقیقاتی، تولیدی، بهداشتی،ورزشی، فرهنگی، هنری و... ♦ سـرمـایـه فـکــری و ارزش‏ آفـریـنــی ♦ فلسفه کسب و کار با رهیـافت‏های سرمایه فکری ♦ مطالعات موردی سرمایه فکری و مدیریت دانش ♦ سـرمـایـه فـکـری و فـضـای مـجـازی
 
سرمایه فکری و حقوق:
حقوق مالکیت فکری ♦ بنیان حقوقی برندها و علائـم تجـاری ♦ تفاهم‏نامـه هـا و قـراردادهـا ♦ حـق اختـراع، ایـده، امتیـازات انـحصـاری ♦ قواعد همکاری بیـن سازمـانی ♦ مقـررات‏زدایی
 
سرمایه فکری و اقتصاد:
احصای سرمایه فکری ملی، منطقه‏ای و شهری ♦ خصوصی‏سازی، آزادسازی و انحصار‏زدایی ♦ سرمایه فکری و بازار سهام ♦ اقتصاد دانشی ♦ سرمایه فکری فرامـرزی ♦ سرمایه فکری و اقتصاد جهـانی ♦ مدیریت مالی و سرمایه فکری
 
سرمایه فکری و جامعه:
سرمایـه فکـری و هویـت ♦ یـادگیـری تجـربی ♦ یادگیری مشارکتی ♦ چارچوب‏های فنی اجتماعی ♦ مدیریـت اخـلاق و فرهنـگ ♦ جـامعه‏ی دانشی ♦ نگاشت، تجزیه و تحلیل و شناخت‏شناسی شبکه اجتماعی ♦ سرمایه فکری‏وفرهنگ‏های قومی و ملی ♦ سرمایه فکری و سیاست‏های مـلـی نـوپردازی

برگزارکنندگان و حامیان
كليه حقوق اين وب‌سايت محفوظ برای کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری
طراحی و اجرا: شرکت آداک