IICM2013
   
English
مقالات بین المللی پذیرفته شده مقالات شفاهی نشست ملی مقالات پوستری نشست ملی محورها و راهنمای ارسال مقاله
اخبار کنفرانس
عنوان : سخنرانی دکتر خاوندکار در جمع معاونین پژوهشی مراکز آموزش عالی کشور در مجموعه اجلاس سران
   
تاریخ ارسال : ۱۳۹۲ بيست و ششم آذر
 
متن خبر :

روز دوشنبه بیست و پنجم آذر ماه جلسه معاونین پژوهشیدانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری در مجموعه اجلاس سران برگزارشد. دکتر جلیل خاوندکار رئیس پارک علم و فناوری زنجان یکی از سخنرانان این همایشبود که در زمینه تخصصی شبکه سازی در آموزش عالی به سخنرانی پرداخت.

عضو نقشه راهبری دانش جهانی در این سخنرانی گفت :

نماد علم در گذشته به سادگی نظم اتمی بود و نماد علم درآینده به پیچیدگی شبکه دینامیک است،که توانایی هدایت ترکیب به هم ریخته ای ازپیچیدگی در قدرت را داراست عامل تحولات و تغییرات اجتماعی است، دارای رشد بدون سوگیری پیشاپیش و توانایی یاد گیری بدون راهنماست. فاقد ساختار پیش بینی شده و اصولاباز و نامحدود است. که همگرایی همزمان با پذیرش تفاوت ها و تبادل اطلاعات و دانشبه عنوان مظهر قدرت نوین در آن صورت می گیرد.

عضو انجمن پارک های علمی کشوردر این سخنرانی با اشارهبه مطالعات پیتر بلاو، چارلز هنری، مانوئل کاستلز و پیتر دراکر ظهور جامعه شبکه ایرا نا گزیر و حضور در آن را ضروری خواند و با ذکر مثال هایی از شبکه های موفق حوزهسرمایه فکری و پارک های فناوری نتایج ایجاد شبکه را همگرایی، هم افزایی، تولیدسرمایه اجتماعی، افزایش دانش، قدرت چانه زنی، تقویت اعتماد، باز تعریف مصلحتاجتماعی و افزایش توان روا داری، پذیرش و مدارا در ساکنین امروزی کره زمین دانست وتوصیه کرد تا دانشگاهیان برای حضور مؤثر در فضای اجتماعی کشور، با استفاده از فرصتبوجود آمده توسط دولت جدید در کمترین زمان ممکن به تاسیس شبکه های علمی و تخصصی درسطح ملی، منطقه ای و بین المللی مبادرت ورزند.
   
   
برگزارکنندگان و حامیان
كليه حقوق اين وب‌سايت محفوظ برای کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری
طراحی و اجرا: شرکت آداک