IICM2013
   
English
مقالات بین المللی پذیرفته شده مقالات شفاهی نشست ملی مقالات پوستری نشست ملی محورها و راهنمای ارسال مقاله
اخبار کنفرانس
عنوان : درك جوانان از منافع ملي با سهم آنان از منابع كشور رابطه دارد.
   
تاریخ ارسال : ۱۳۹۱ بيست و دوم اسفند
 
متن خبر :

آيت اله خاتمي امام جمعه زنجان به همراه مديران اقتصادياستان از پارك علم و فناوري زنجان بازديد كردند. در اين ديدار آيت اله خاتمي پس ازاستماع گزارش پارك علم و فناوري و تعدادي از واحدهاي فناور پارك با تمجيد ازكارهاي انجام شده توسط دكتر خاوندكار و جوانان دانش پيشه زنجاني با تاكيد بر حمايتمسئولين ارشد كشور از پيشرفت هاي علمي و توسعه فناوري از جوانان خواستند با اميد واطمينان كامل به حمايت نظام جمهوري اسلامي ايران از انديشه هاي خلاق و پويا به كارخود ادامه دهند. ايشان پس از ارائه رهنمودهاي ارزشمندي در رابطه با نقش جوانان درتوسعه كشور، دفتر پارك علم و فناوري زنجان را با درج يادداشتي امضا كردند.

            "روزيكشنبه 20/12/91 براي دومين بار از پارك علم و فناوري زنجان بازديد كردم آن چهديدم جمعي از اساتيد و جوانان فارغ التحصيل در رشته هاي مختلف، در عرصه فناوري كارهايبزرگي را شروع كرده اند. استعدادهاي درخشان، پتانسيل بالا و اراده هاي قوي براي ساختنايراني آباد و آزاد و مستقل و تحقق فرمايش معمار كبير انقلاب ( ما مي توانيم) تلاشمي كنند. خداي بزرگ را سپاسگزارم و افق روشني را مي بينم. "

دكتر جليل خاوندكار با ارائه گزارش كوتاهي اعلام كرد: پاركعلم و فناوري زنجان بر اساس يك برنامه پانصد برگي مصوب وزارت علوم، تحقيقات وفناوري و تاييد آن در هيات دولت از دو سال پيش شروع به كار كرده و توانسته با تكيهبر تجربيات موفق مركز رشد فناوري اطلاعات و ارتباطات زنجان (فاز) بيش از 70 شركترا در جهت توسعه فناوري هدايت و حمايت كند.

عضو اصلي هيات مديره انجمن پارك‌هاي علمي كشور با اعلام اينكه پارك علم و فناوري زنجان با تجمع شركت هاي توانمند حوزه الكترونيك و نرم افزارپاسخگوي نيازهاي فناوري اساسي اين رشته در كشور است، با تشكر از حمايت هاي امامجمعه و استاندار زنجان بر ضرورت همكاري حوزه هاي معاونت استانداري و ادارات كلتاكيد كرد.

عضو نقشه راهبري دانش جهاني با ابراز شادماني از تحركات بينالمللي شركت هاي مستقر در پارك علم و فناوري زنجان از اساتيد، دانشجويان و فارغالتحصيلان كليه دانشگاه هاي زنجان خواست كه با تاسيس هسته هاي فناور و شركت هايدانش بنيان از امكانات وسيع پارك علم و فناوري در ارتياطات بين المللي و تسهيلاتاستثنايي صندوق‌هاي حمايتي داخلي و حمايت هاي مركز رشد زنجان استفاده كنند.

دكتر خاوندكار در ادامه گفت: مطمئناً وابستگي و علاقمنديجوانان مستقر در پارك علم و فناوري به پيشرفت كشور، حاصل آن است كه جاي پاي محكميرا در اين آب و خاك براي خود مي بينند و اعلام كرد؛ بي ترديد بايد بپذيريم دركجوانان از منافع ملي با سهم ايشان از منابع كشور رابطه دارد.

در ادامه برنامه، كارگاه آموزشي با عنوان "كارآفرينيدر فناوري هاي نوين" توسط دكتر خاوندكار استاد مدعودانشگاه تهران براي مديران اقتصادي استان و شركت هاي فناور برگزار شد.

 

        

   
   
برگزارکنندگان و حامیان
كليه حقوق اين وب‌سايت محفوظ برای کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری
طراحی و اجرا: شرکت آداک