IICM2013
   
English
مقالات بین المللی پذیرفته شده مقالات شفاهی نشست ملی مقالات پوستری نشست ملی محورها و راهنمای ارسال مقاله
اخبار کنفرانس
عنوان : شرکت دبیرخانه کنفرانس سرمایه فکری در نخستین نمایشگاه بین المللی دانشگاه ها و موسسات آموزش، پژوهش و فناوری و فرهنگی تاجیکستان
   
تاریخ ارسال : ۱۳۸۸ سوم مرداد
 
متن خبر :
دبیرخانه کنفرانس مدیریت سرمایه فکری در نخستین نمایشگاه بین المللی دانشگاه ها و موسسات آموزش، پژوهش و فناوری و فرهنگی تاجیکستان شرکت کرد.
بخش قابل توجهی از غرفه بزرگ دانشگاه تحصیلات تکمیلی در علوم پایه زنجان به دبیرخانه کنفرانس بین المللی مدیریت سرمایه فکری اختصاص یافته بود. در ملاقات دکترخاوندکار، دبیر کنفرانس با دکتر عبدالجبار رحمانوف وزیر معارف تاجیکستان مقررگردید دانشگاه ها، دانشمندان و پژوهشگران تاجیکستان در کنفرانس مشارکت داشته باشند. دکتر خاوندکار در یک کارگاه آموزشی در جمع روسای دانشگاه های تاجیکستان،نحوه استفاده از سرمایه های فکری را در قالب تولید ثروت از فناوری در پارک های علم و فناوری تشریح کرد.پیرو این مذاکره و کارگاه، دکتر نورالدین سعید اف رئیس دانشگاه ملی تاجیکستان، دکتر مومن شریف اف رئیس دانشگاه دولتی تجارت تاجیکستان و دکتر فیضعلی کامل اف رئیس انستیتو صاحب کاری و خدمت تاجیکستان کتباً اعلام آمادگی خود ودانشگاه های متبوع را برای مشارکت در کنفرانس اعلام کردند.

دکتر خاوندکار در یک سخنرانی دیگر در آکادمی علوم تاجیکستان مفهوم سرمایه فکری را برای آکادمیسین های تاجیکستان توضیح داد. همچنین در مصاحبه هایی با تلویزیون تاجیکستان و خبرگزاری تاجیک شرکت کرد. در این سفر تفاهم نامه هایی با دانشگاه ها و مراکز علمی کلیدی تاجیکستان امضا شد و گروهی از اساتید ودانشجویان تاجیک برای شرکت در کنفرانس ثبت نام کردند.

   
   
برگزارکنندگان و حامیان
كليه حقوق اين وب‌سايت محفوظ برای کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری
طراحی و اجرا: شرکت آداک