IICM2013
   
English
مقالات بین المللی پذیرفته شده مقالات شفاهی نشست ملی مقالات پوستری نشست ملی محورها و راهنمای ارسال مقاله
اخبار کنفرانس
عنوان : نخستین کتاب سرمایه فکری ایران تالیف دکتر جلیل خاوندکار، مهندس احسان خاوندکار و افشین متقی در کمتر از دو ماه به چاپ دوم رسید.
   
تاریخ ارسال : ۱۳۸۸ شانزدهم مهر
 
متن خبر :
 

  "سرمایه فکری؛ مدیریت توسعه و مدل‏های سنجش"، عنوان کتابی است که توسط آقایان: دکتر جلیل خاوندکار، مهندس احسان خاوندکار و افشین متقی تالیف و مشترکا توسط انتشارات وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری و مرکز آموزش وتحقیقات صنعتی ایرانبه چاپ رسیده و در خردادماه 1388 به بازار نشر ارائه شده است.کتاب "سرمایه فکری؛ مدیریت توسعه و مدل‏های سنجش"، نخستین کتاب پیرامون سرمایه فکری است که در ایران و به زبان فارسی در این زمینه به چاپ رسیده است.

   بنا به گزارش انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران، شمارگان چاپ اول کتاب سرمایه فکری، که محتوای تالیفی آن به شدت مورد توجه محافل، مراکز و محققان قرار گرفته است، در کمتر دو ماه از زمان انتشار و ارائه کتاب به بازار نشر به پایان رسیده و نایاب شده است. از این رو انتشارات وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری و انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران در اقدامی مشترک برای پاسخ‏گویی به نیاز علاقه‏مندان، محققان و سازمان‏های ایرانی به تهیه کتاب یادشده، چاپ دوم کتاب "سرمایه فکری؛ مدیریت توسعه و مدل‏های سنجش" را در دستور کار مشترک خود قرار داده‏اند. چاپ دوم این کتاب، با ویرایشی جدید و همراه با اضافاتی توسط مولفین در حال آماده‏سازی است، و بزودی به بازار نشر ارائه خواهد شد.


کتاب "سرمایه فکری؛ مدیریت توسعه و مدل‏های سنجش"، سومین کتاب از مجموعه کتب توسعه اندیشه کارآفرینی "تاک" است که توسط مولفین به رشته تحریردرآمده و توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به طبع رسیده است. درمقدمه‏ای که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر این کتاب نگاشته شده‏،آمده است:" ...این کتاب،به‏عنوان‏‏ دانش میان رشته‏ای درحوزه های علمی مدیریت، فنآوری اطلاعات ودانش، نخستین کتاب جامع مدیریت و سنجش سرمایه فکری به زبان فارسی است که نتیجه‏ی چندین سال کار جدی علمی- تحقیقی نویسندگان است. بررسی های انجام شده در جریان بررسی انتشار کتاب، نشان داد که جامعیت مدل‏ها، روش‏ها ورهنمودهای ارائه ‏شده در کتاب حاضر، بعضا ازکتاب‏های منتشر‏شده در کشورهای پیشرفته نیز پیشی می‏گیرد. انتشار چنین کتاب‏های روزآمدی در حوزه‏ی کسب وکار مدرن، فرهنگ کسب و کار و مدیریتِ سرمایه‏ی فکری می‏تواند در بهبوداندیشه ‏ورزی، ارتقای سطح مدیریت وتوسعه‏ی کارآفرینی در کشور مفید واقع گردد. از این ‏رو، مطالعه‏ی کتاب، به اصحاب دانش درحوزه های علمی مدیریت،فناوری اطلاعات و دانش توصیه می‏گردد...".

چاپ دوم کتاب با پیام هایی از دبرا آمیدون، دانیل آندریسون و مقدمه دکتریوسف ثبوتی همراه است.


   کتاب سرمایه فکری؛ مدیریت توسعه و مدل‏های سنجش، در 424 صفحه و در قالب پنج فصل تالیف شده است.

اطلاعات این چاپ و ویراست اول این کتاب براساس عنوان‏بندی فیپا عبارتند از:


عنوان کتاب:سرمایه فکری؛ مدیریت توسعه و مدل‏های سنجش؛


مولفین: دکتر جلیل خاوندکار، مهندس احسان خاوندکار، افشین متقی


ناشر: مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری


سال چاپ: 1388

نوبت چاپ: اول-خرداد


تعداد صفحات: 424 صفحه


شابک: 6-64-2841-964-

 
   
   
برگزارکنندگان و حامیان
كليه حقوق اين وب‌سايت محفوظ برای کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری
طراحی و اجرا: شرکت آداک