IICM2013
   
English
مقالات بین المللی پذیرفته شده مقالات شفاهی نشست ملی مقالات پوستری نشست ملی محورها و راهنمای ارسال مقاله
اخبار کنفرانس
عنوان : سخنرانی آقای دکتر رئوفی نژاد استاندار زنجان در مراسم افتتاحیه کنفرانس
   
تاریخ ارسال : ۱۳۹۲ بيست شهريور
 
متن خبر :

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در پنجمین کنفرانس بین‌المللی �مدیریت سرمایه فکری�، در زنجان اظهار کرد: پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری به همت و ابتکار استان زنجان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان مبدع برگزاری این کنفرانس است، افزود: موفقیت‌های چشمگیر این کنفرانس موجب برگزاری مطلوب آن شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برگزاری این کنفرانس ظرفیت‌های علمی و عقلی استان را نشان می‌دهد، افزود: ظرفیت‌های پژوهشی، دانایی محوری و دانش محوری مردم استان زنجان در قالب چنین کنفرانس‌هایی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور دانشمندان داخلی و خارجی در این کنفرانس نشان از اهمیت موضوع سرمایه فکری دارد، افزود: این کنفرانس موجب ارتقای سطح علمی شرکت‌کنندگان در حوزه سرمایه فکری می‌شود.

رئوفی‌نژاد استان زنجان را یکی از قطب‌های علمی کشور عنوان کرد و افزود: وجود دانشگاه تحصیلات تکمیلی در این استان موجب رونق علمی آن شده است.

وی یکی از نیازهای جدی جهان امروز را حرکت به سوی تعالی و پیشرفت‌های علمی دانست و افزود: حرکت جهان امروز به سوی دانایی و دانش محوری است. بیش از دو دهه است پیشرفت‌های علمی کشور در عرصه‌های مختلف به رخ جهانیان کشیده می‌شود.


استاندار زنجان با بیان اینکه پیشرفت‌های علمی بی‌نظیری توسط دانشمندان ایرانی کسب شده است، خاطرنشان کرد: کشور توجه ویژه‌ای به علم داشته است.

رئوفی‌نژد ایجاد و راه‌اندازی پارک‌های علم و فناوری را در زمینه رشد علمی کشور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ایجاد چنین پارک‌های علمی موجب رشد علم در جامعه شده است.

وی پیشرفت‌های تکنولوژی‌های جامعه را نیز مهم دانست و گفت: هر جا جامعه‌ای نیاز به پیشرفت داشته، دانشمندان با ارائه راه‌حل‌های اساسی جامعه را هدایت کرده‌اند.

استاندار زنجان منابع انسانی را بزرگترین منابع خدادادی در جامعه برشمرد و گفت: مدیریت سرمایه فکری با توجه به این منبع عظیم میسر می‌شود.در صورت مدیریت سرمایه بهره‌وری جامعه افزایش یافته و آثار چنین مدیریتی در بخش‌های مختلف دیده می‌شود.

رئوفی‌نژاد بر ضرورت توجه به آموزش‌های مهارتی و مهارت‌آموزی در جامعه تاکید کرد و گفت: توجه به آموزش‌های مهارتی جامعه را در توسعه پیشگام می‌کند.

وی با بیان اینکه باید آموزش‌های مهارتی مورد توجه برنامه‌های علمی کشور باشد، خاطرنشان کرد: باید در کنار علم آموزش نیز مورد توجه قرار گیرد.

منبع: فارس

   
   
برگزارکنندگان و حامیان
كليه حقوق اين وب‌سايت محفوظ برای کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری
طراحی و اجرا: شرکت آداک