IICM2013
   
English
مقالات بین المللی پذیرفته شده مقالات شفاهی نشست ملی مقالات پوستری نشست ملی محورها و راهنمای ارسال مقاله
اخبار کنفرانس
عنوان : پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت سرمایه فکری با سخنرانی دکتر جلیل خاوندکار رئیس کنفرانس آغاز شد.
   
تاریخ ارسال : ۱۳۹۲ نوزدهم شهريور
 
متن خبر :

پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت سرمایه فکری با سخنرانی دکتر جلیل خاوندکار رئیس کنفرانس آغاز شد.


دکترجلیل خاوندکار ضمن خوش آمدگویی به مهمانان داخلی و خارجی پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت سرمایه فکری با تاکید بر اسقبال، مشارکت شایان توجه دانشگاهیان ومحققین و دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی بین المللی و ملی در پنجمین کنفرانس گزارشی از مراحل مختلف برگزاری کنفرانس و مقالات رسیده ارائه نمودند. در این میان ایشان از اشتیاق مشارکت کنندگان خارجی به حضور در کنفرانس، حضور اساتیدی از 50 کشور جهان در کمیته علمی کنفرانس، اشتیاق و حضور دانشگاهیان برجسته از کشورهای مختلف برای شرکت در کنفرانس، برگزاری کنفرانسی بین المللی با گستره وسیع و دامنه هزینه ای کم، به عنوان  دستاوردهای اجرایی برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت سرمایه فکری یاد کردند. دکتر خاوندکار همچنین دریافت 450 مقاله علمی و تحقیقی از 42 کشور جهان و ارائه 50 مقاله، سخنرانی و کارگاه توسط مشارکت کنندگان خارجی و داخلی در روزهای برگزاری کنفرانس را به عنوان مهمترین دستاورد علمی کنفرانس بین المللی مدیریت سرمایه فکری برشمردند. دکتر خاوندکار این عوامل را نشان از اهمیت کنفرانس بین المللی مدیرست سرمایه فکری و شناخته شدن ایران به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه مدیریت سرمایه فکری در جهان بر شمردند.

درادامه دکتر خاوندکار، با تبیین ابعاد ملی و اهمیت سرمایه فکری در تولید ثروت ملی بر لزوم توجه کلان به مقوله مدیریت سرمایه فکری در سطح ملی اشاره نمودند. ایشان با بیان سهم سرمایه گذاری بر سرمایه فکری از جی دی پی در کشورهای توسعه یافته در بخش های مختلف، بر اهمیت توجه سیاست گذاران و تصمیم سازان سطوح ملی در کشورهای در حال توسعه به  امر سنجش سرمایه فکری تاکیدورزیدند.

دکترخاوندکار با اشاره به مغفول ماندن مدیریت سرمایه فکری در بخش آموزش عالی و عدم دسترسی مدیران شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط به الگو ها و متد های مدیریت سرمایه فکری-به واسطه طراحی عمومی این الگو ها متناسب با طبیعت شرکت های بزرگ وهزینه بر بودن خدمات مشاوره در زمینه مدیریت سرمایه برای شرکت های کوچک و متوسط، نقش واسط پارک های علم و فناوری و مراکز رشد به عنوان حلقه اتصال و گسترش تجربیات مدیریت سرمایه فکری میان دانشگاه ها از یک سو، و شرکت های کوچک و مستقر در پارک ها و مراکز رشد را بسیار پر اهمیت ارزیابی نمودند.

دکترخاوندکار سخنرانی خود را با طرح سه پرسش اصلی پیرامون مکان یابی نحوه و چیدمان شبکه سازی در پارک های علم و فنلوری با هدف استقرار نظام تبادل تجربیات مدیریت سرمایه فکری به پایان بردند.


   
   
برگزارکنندگان و حامیان
كليه حقوق اين وب‌سايت محفوظ برای کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری
طراحی و اجرا: شرکت آداک