IICM2013
   
English
مقالات بین المللی پذیرفته شده مقالات شفاهی نشست ملی مقالات پوستری نشست ملی محورها و راهنمای ارسال مقاله
اخبار کنفرانس
عنوان : انتخاب کتاب "سرمایه فکری: مدیریت، توسعه و مدل های سنجش" به عنوان کتاب برگزیده شایسته تقدیر سال دانشجویی ایران
   
تاریخ ارسال : ۱۳۸۹ اول آذر
 
متن خبر :


کتاب "سرمایه فکری: مدیریت، توسعه و مدلهای سنجش"تالیف دکتر جلیل خاوندکار، مهندس احسان خاوندکار و افشین متقی، ازطرف هیئت داوران هفدهمين دوره كتاب سال دانشجويی ایران به عنوان کتاب برگزیده و شایسته تقدیر سال دانشجویی ایران در حوزه علوم انسانی انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت. هفدهمين دوره كتاب سال دانشجويی طی مراسمی در تاریخ 30آبان ماه 1389 در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.

"سرمایه فکری؛مدیریت توسعه و مدل‏های سنجش"، عنوان کتابی است که توسط آقایان: دکترجلیل خاوندکار، مهندس احسان خاوندکار و افشین متقی تالیف و مشترکا توسط انتشارات وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری و مرکز آموزش وتحقیقات صنعتی ایران به چاپ رسیده و در خردادماه 1388 به بازار نشر ارائه شده است.کتاب "سرمایه فکری؛مدیریت توسعه و مدل‏های سنجش"، نخستین کتاب پیرامون سرمایه فکری است که در ایران و به زبان فارسی در این زمینه به چاپ رسیده است.

  بنا به گزارش انتشارات مرکز آموزش وتحقیقات صنعتی ایران، شمارگان چاپ اول کتاب سرمایه فکری، که محتوای تالیفی آن به شدت مورد توجه محافل، مراکز و محققان قرار گرفته است، در کمتر دو ماه از زمان انتشار و ارائه کتاب به بازار نشر به پایان رسیده و نایاب شده است. از این روا نتشارات وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری و انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعت یایران در اقدامی مشترک برای پاسخ‏گویی به نیاز علاقه‏مندان،محققان و سازمان‏های ایرانی به تهیه کتاب یادشده، چاپ دوم کتاب "سرمایه فکری؛مدیریت توسعه ومدل‏های سنجش" را در دستور کار مشترک خود قرار دادند. چاپ دوم این کتاب، با ویرایشی جدید و همراه با اضافاتی توسط مولفین در آماده‏سازی و توسط ناشرین به چاپرسید. .


کتاب "سرمایه فکری؛ مدیریت توسعه و مدل‏های سنجش"، سومین کتاب ازمجموعه کتب توسعه اندیشه کارآفرینی "تاک" است که توسط مولفین به رشته تحریر در آمده و توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به طبع رسیده است. درمقدمه‏ای که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر این کتاب نگاشته شده‏،آمده است:"...این کتاب،به‏عنوان‏‏ دانش میان رشته‏ای درحوزه های علمی مدیریت، فنآوری اطلاعات ودانش،نخستین کتاب جامع مدیریت و سنجش سرمایه فکری به زبان فارسی است که نتیجه‏ی چندین سال کار جدی علمی- تحقیقی نویسندگان است. بررسی های انجام شده در جریان بررسی انتشار کتاب، نشان داد که جامعیت مدل‏ها، روش‏ها و رهنمودهای ارائه ‏شده در کتاب حاضر، بعضا ازکتاب‏های منتشر‏شده در کشورهای پیشرفته نیز پیشی می‏گیرد.انتشار چنین کتاب‏های روزآمدی در حوزه‏ی کسب وکار مدرن، فرهنگ کسب و کار ومدیریتِ سرمایه‏یفکری می‏تواند در بهبود اندیشه ‏ورزی، ارتقای سطح مدیریت وتوسعه‏ی کارآفرینی درکشور مفید واقع گردد. از این ‏رو، مطالعه‏ی کتاب، به اصحاب دانش در حوزه های علمی مدیریت،فناوری اطلاعات و دانش توصیه می‏گردد...".

چاپ دوم کتاب با پیام هایی از دبرا آمیدون، دانیل آندریسون و مقدمه دکتریوسف ثبوتی همراه است.

  کتاب سرمایه فکری؛ مدیریت توسعه ومدل‏های سنجش، در 424 صفحه و در قالب پنج فصل تالیف شده است.

اطلاعات این چاپ و ویراست دوم این کتاب براساس عنوان‏بندی فیپا عبارتند از:

 

عنوان کتاب:سرمایه فکری؛ مدیریت توسعه ومدل‏های سنجش؛

مولفین: دکتر جلیل خاوندکار، مهندس احسان خاوندکار، افشین متقی

ناشر: مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

سال چاپ:1388

نوبت چاپ:دوم

تعدادصفحات: 424 صفحه

شابک6-64-2841-964-

مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران


   
   
برگزارکنندگان و حامیان
كليه حقوق اين وب‌سايت محفوظ برای کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری
طراحی و اجرا: شرکت آداک