IICM2013
   
English
مقالات بین المللی پذیرفته شده مقالات شفاهی نشست ملی مقالات پوستری نشست ملی محورها و راهنمای ارسال مقاله
اخبار کنفرانس
عنوان : دعوت از فناوران عرصه سرمايه فكري به مشاركت در كنفرانس
   
تاریخ ارسال : ۱۳۸۹ بيست و هفتم ارديبهشت
 
متن خبر :

دعوت از فناوران عرصه سرمايه فكري به مشاركت در كنفرانس

دومين کنفرانس بین‏ المللی مدیریت سرمایه فکری با همکاری سازمان‏های ملی و بین‏المللی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 14 و 15 مهر ماه 1389خورشیدی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار خواهدشد. كنفرانس اول در مهر 1388 با همكاري شخصيت هاي علمي و اجرايي ملي و بين المللي وبا پشتيباني 34 نهاد، دانشگاه و موسسه بين المللي، منطقه اي و ملي مطابق برنامه تنظيم شده در دانشگاه تحصيلات تكميلي علوم پايه زنجان برگزار شد. اين كنفرانس كه دانش پيشه هايي از امريكا، كانادا، ژاپن، هندوستان، آمريكا، مكزيك، انگلستان، بنگلادش، تاجيكستان،قرقيزستان، پاكستان، نيجريه، كامرون، افغانستان و عراق در آن مشاركت داشتند با پيام  دكتر عثمان التويجري دبير كل سازمان اسلامي آموزشي،علمي، فرهنگي آيسسكو و خانم دبرا آميدون نظريه پرداز جهاني سرمايه فكري و دبير كل سازمان بين المللي آموزش علم و فناوري و سخنراني دكتر ثبوتي، دكتر خاوندكار، دكتر مهراد،  دكتر عليم اله مي‌يان، دكتر توفيقي و دكتر كاميلاف آغاز شد. در طول كنفرانس مقالاتي از ايران، خاور ميانه، خاور دور، آسياي ميانه وشبه قاره كه از ميان 299 مقاله دريافتي از 5 قاره انتخاب شده بود ارائه شد و كنفرانس با سخنراني هايي از دكتر مكنون، دكتر شمس الحق، دكتر مباشري، دكتر شكوراف، دكتر رياضي و دكتر اللهياري خاتمه پذيرفت.

برگزاری کنفرانس دوم آغاز کوششی جمعی در جهت استفاده از ظرفیت‏های موجود، شناسایی منابع جدید و پی‏ریزی یک پویش علمی برای توسعه و بهره‏برداری از سرمایه‏های فکری است. کنفرانس بین‏المللی مدیریت سرمایه فکری با هدف معرفی بنیان‏های علمی و معرفتی و مرز های دانش این حوزه،توسعه دانش و توانایی رهبران سازمان‏ها، مدیران علم و فنآوری، اصحاب اقتصاد، محققان رشته‏های علمی، کارآفرینان، مدیران مالی، متخصصان حسابداری و سایر افراد مرتبط با موضوع جهت شناسایی، ارزیابی، سنجش، حسابداری و به‏طور کلی مدیریت سرمایه فکری موجود و قابل توسعه در موسسات مختلف برگزار می‏شود. بررسی تجارب موجود، ایجاد هم‏ افزایی و انتقال دانش علاقه‏داران رشته، انتقال تجربه از خارج و هم ‏فکری جهت توسعه و نگاه ‏داشت سرمایه فکری و مولفه های موثر آن از اهداف برگزاری این کنفرانس است. کنفرانس در پی آن ‏است که با گسترش گفتمان سرمایه فکری در میان اصحاب رشته‏های گوناگون علمی به ترویج فرهنگ شناسایی و بهره‏برداری از سرمایه‏های فکری کمک کند.

برگزارکنندگان کنفرانس، مشارکت و حضور شما و همکاران محترم در کنفرانس، تهیه و ارسال مقالات علمی، تجربیات مدیریتی، کارگاه ‏آموزشی، پانل‏ و گفتمان‏ تخصصی را ارج می‏نهند. کنفرانس در فضای مجازی به نشانیwww.iicm.ir، پست الکترونیکیinfo@iicm.ir، نمابر 02414155005 و تلفن 02414155001 آماده پاسخ‏گویی به سوالات است.  با دعوت از شما و سازمان متبوع به عنوان يكي از فعالان اصلي عرصه سرمايه فكري جامعه، براي مشاركت فعال در موضوعات علمي و اجرايي كنفرانس، خواهشمندم دستور فرمایید ضمن بررسي زمينه سرمايه‌گذاري در برگزاري كنفرانس،اطلاع‌رسانی شایسته در جهت مشارکت علمي و حضور همکاران محترم صورت گیرد. اعلام خبركنفرانس و درج نشاني www.iicm.ir در پايگاه اينترنتي مزيدامتنان خواهد بود.

   
   
برگزارکنندگان و حامیان
كليه حقوق اين وب‌سايت محفوظ برای کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری
طراحی و اجرا: شرکت آداک